diumenge, 18 de gener del 2009

Canvio el rumb d'Okatai

Aquest últims tres anys he après moltíssim i encara sóc una principiant. I és que tirar endavant una empresa, per petita que sigui, és realment complex.

En sec m'adono de coses, relaciono causes i efectes, comprenc perquè els llibres sobre emprenedoria consideren evidents certes actuacions... veus que per compendre i per fer abans he hagut de cremar algunes etapes i he hagut de fet una sèrie de connexions mentals.

El cap em bull i l'intent de fer encaixar totes les peces em provoca una sèrie de reflexions. Crec que algunes prou encertades i d'altres absurdes, contradictòries, impossibles o inútils.

Ara veig que necessito recollir aquesta colla de reflexions, he de prendre nota d'allò que em passa pel cap i que no té cabuda en el pla d'empresa ni en el pressupost annual, així que recupero aquest blog i li canvio la intenció: a partir d'avui hi apuntaré tot allò que m'ha d'ajudar a solidificar i fer crèixer la nostra petita empresa.

Okatai té totes les condicions que ara necessito:
  • és un sistema àgil i en línia de prendre apunts.
  • Està en obert, i tot i que es perdra en la immensitat de la Xarxa com que és públic em provoca el punt de nervi necessari per a pensar bé com m'explico, què hi dic i perquè ho dic.
Al final la gran beneficiada seré jo. Si ho tiro endavant tindré una sèrie d'anotacions que m'ajudaran a entendre l'embrullat món de l'emprenedoria.