diumenge, 9 de març del 2008

Dia de reflexió


No viuré prou per conèixer tot allò que m'interessa, ja fa temps que ho sé això. He fet càlculs i de moment necessitaria viure 6 o 7 cops més i compto que quan més visqués més necessitaria saber i més temps voldria viure.

Bé, les coses són com són en aquest assumpte, no tinc més opció que triar en què inverteixo el meu temps, en quin camp de coneixement hi aboco energies. Però he deixat a mitges tantes coses! La fotografia! Quin greu em sap haver deixat de fer fotos!

A la Xarxa se'm repeteix el problema: no dono l'abast per descobrir i conèixer tot allò que hi surt i que m'interessa. O hi entro ràpidament, faig una ullada i em quedo amb un coneixement superficial de les coses, o en trio una, me la faig meva, hi dedico energies i mentrestant, indiferent, deixo que em passin pel davant centenars de nous recursos i noves formes de treballar.

Certament és un assumpte que encara he de resoldre, sóc capritxosa, no m'agrada triar i ho vull tot. Sóc una malcriada!

La il·lustració és de Sergi blog de Flickr