dimecres, 20 de febrer del 2008

M'he enganxat a Twitter

Estic seguint l'ordinari rumb de molts aprenents 2.0 i ara passo l'etapa Twitter.

Twitter és un "microbloc" on fas comentaris de màxim 140 caràcters. Feia temps que el coneixia i no entenia massa el seu ús, però després de la Catosfera li vaig descobrir les gràcies.

Em vaig enllaçar al compte Twitter de Catosfera i amb això vaig començar a fer contactes, amb gent que d'una manera o altre tenen a veure amb el món d'Internet i la comunicació, així que des de fa un temps rebo regularment:
  • Un bateria de 3 a 5 notícies matinals sobre l'actualitat de les terres de l'Ebre, que envia gustaomoreno.
  • Algun comentari esporàdic d'oriollado, que parla d'allò que fa durant el dia i de tant en tant de menjar i de música, dues coses que m'interessen.
  • La crònica de frucomerci, un català que viu a Londres i gràcies al qual aprenc cada dia un parell de paraules noves en anglès.
  • Comentaris esporàdics d'altres Twittejadors menys actius que recomanen webs i recursos de la Xarxa.
A més li he trobat una altre gràcies: em permet practicar la meva capacitat de síntesi, ja que he d'escriure contingut amb sentit amb menys de 140 caràcters -espais inclosos-.

En fi, m'agrada. És espontani, directe, actiu... així que he afegit una casella amb el meu enllaç a Twitter a la columna esquerra d'aquest bloc.