dimarts, 20 de gener del 2009

Un paquet o un munt de bocins?

D'aquí uns minuts en trobaré en un dels problemes crítics: com portar endavant, amb ordre i amb final feliç una sèrie de tasques diferents.
  • Hem pensat i llistat diferents accions per a dur a terme un pla comercials.
  • Cada acció té un objectiu per acomplir.
  • Cada acció requereix de diferents tasques, algunes de llarga durada i d'altres de ben petites. 
  • Cal que les encadeni totes però he de centrar la meva atenció en cada una d'elles!
Normalment separava cada grup de tasques i les afrontava una a una, però sovint la feina s'allargava massa i moltes morien dins l'agenda, solapades entre altres 30.000 anotacions més. Així que miraré de trobar una altre fòrmula:

Puc provar:
a) Mantenir tot el paquet accions unides.
b) Començar fent un full de treball, control d'accions i sèriació de tasques.
c) Redactar un sol document (format informe per liurar) explicant les característiques i definicions de cada una de les tasques.

Si partir no funciona mantenim-ho unit!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi em passa una mica el mateix quan tinc moltes tasques a fer. Quan n'estic fent una no puc deixar de pensar que la que no estic fent potser encara és més urgent.
Segur que em falta aquesta organització prèvia, però si hagues de fer una llista de tasques em semblaria que perdo un temos preciós per la feina...
De totes maneres no em facis gaire cas, ànims i ja ens explicaràs si t'en surts.
XAREL_10 (http://xerraires.net/macabeu/)

Bernadette ha dit...

Gràcies McAbeu pels teus ànims, sempre en fan falta.